سلام علیکم...
    عیدتون مبارک باشه ان شاءالله ..
    چند روزی میشه که داریم سال جدید رو سپری می کنیم . درختان جان دوباره گرفتند نغمه های گوشنواز بلبلان از میان شاخه های انبوهشان به گوش می رسد و آسمان هاو     زمین و آنچه در آن هاست به زیبایی هر چه تمام تر در حال تکامل اند ؛ آسمان آبی درهای رحمت خود را بر ما گشوده است و خداوندبار دیگر ما را متوجه معاد می کند ... و ما     هر لحظه در حال نزدیک شدن به پروردگرمان هستیم..
عزیران سال 93 گذشت و آینده ناپایدار به سرعت در حال عبور است ؛ روزها از پس هم می گذرند و سال جدیدی از راه میرسد و ما متوجه آن نمی شویم..  از کجا معلوم که سال آینده بتوانیم زندگی کنیم؟!

خداوند هر لحظه فرصتی دوباره به انسان می دهد ولی افسوس که فرصت ها را در نمی یابیم ..بلاخره ندای انّا لله و انّا الیه راجعون را بر ما سر میدهند و این جاست که مارا خواه نا خواه از خواب بیدار می کنند و دیگر ما می مانیم و کردار خویش... اما خوشا به حال کسی که قبل ازاین که اورا بیدار کنند خود ازخواب غفلت بیدار شود و قدر فرصت های خود را بداند ...خوشا به حال کسی که قبل از این که دیرشده باشد قدر پدرو مادر خویش را بداند ... خوشا به حال ثروتمندی که اموال خود را در راه دوست انفاق کند..

امیدوارم همه ی ما بتوانیم تحت لطف و رحمتش این سرنوشت رابه زیبایی هرچه تمام تر بسازیم.