جوانان بدانید..






از کلیه کاربران به خصوص جوانان عزیز خواهشمندم این مطلب را تا انتها مطالعه
 نموده و در صورت تمایل انتقادات و پیشنهادات خود را ارسال فرمایید.















بسم الله الرحمن الرحیم

خوب است مقداری در این باره بیاندیشیم که چند کتاب مطالعه کرده ایم ..؟! چند مطلب علمی مذهبی می دانیم..؟! چه میزان اطلاعات سیاسی داریم و.. و.. و . خوب است به این موضوع فکر کنیم که چه میزان در جهت رشد و تعالی فرهنگی علمی و دینی خودمان گام نهاده ایم..؟! آیا اگر اول خود را پرورش دهیم و بعد دیگران را .. ، سود نکرده ایم؟
جوانی ..این نعمت بزرگ و این لحظات تکرار نشدنی معجزه خیز را چگونه مصرف کنیم ؟؟ جوانی مانند گل بسیار زیبا و خوش بویی ست که عمری بس کوتاه داد . از نظر قرآن کریم و کلام معصومین و از نظر اندیشمندان عرصه انسان شناسی جوانی حداقل از 16 سالگی شروع و حداکثر تا 24 سالگی ادامه می یابد و از 24 سالگی به بعد انسان بر اندیشه و عقاید خود استوار تر شده و بر تجاربش افزوده می شود. و در انتها در سن 30 سالگی عقل به اوج کمال خود می رسد..( امام علی(ع)) آیا این نعمت بس عظیم را نباید در جهت رشد و پرورش خود استفاده کنیم؟؟ تصمیماتی که می تواند دنیا را دگرگون سازد. دنیایی که از ظلم و شرک و کشتار جمعی بی داد می کند. جهانی که در فساد و تباهی به خود می بالد.. جهانی که جوانان خودباخته آن ، مقهور و مجذوب غرب و حیله های شیطانی آن شده اند..
آری این است قدم اول در جهت سازندگی.. . یک سازنده زمانی می تواند سازنده باشد که خود را ساخته باشد. زمانی میتواند دنیایی  را دگرگون سازد که خود دگرگون باشد..امام خمینی در  دهه هفتم عمرش دنیایی را دگرگون ساخت و قبل از آن مشغول خود سازی بود.
از این رو تصمیم گرفتم کمتر از دفعات گذشته مطلبی انتشار دهم. و از این به بعد مرا کمتر بروز خواهید دید.. دیگر فرصت درج مطلب با گرافیک گذشته را ندارم. به همین دلیل از کاربران عزیز عذر خواهی کرده و کمتر برای درج مطلب مزاحم عزیزان خواهم شد. ولی این بدین معنا نیست که به پیام های کاربران پاسخ ندهم.